Outfit Of The Day

Schermafbeelding 2013-05-23 om 10.56.06 blogger2blogger4blogger3blogger5Blogger1Goedemorgen! Ziek zijn heeft namelijk een voordeel en dat is bloggen. Helaas ben ik al 3 volle dagen ziek (niet gek met dit weer toch) en heb ik alle online shops afgezocht naar pareltjes. Ook ken ik inmiddels  alle geestige quotes uit mijn hoofd van  Sex and the City ‘Omg he is online, can he see mee’.  Helaas geen outfit of the day met foto’s, dat kan ik jullie niet aan doen haha. Dus het leek me leuk om te showen wat ik vandaag had aangetrokken! Het kanten jurkje wat jullie op de foto zien is echt een van mijn favo’s, hij komt uit een oudere collectie van H&M maar volgens mij is het een jurkje wat telkens in de collectie terugkomt. Oja, dit jurkje draag ik nu helaas nog met een panty. De zon mag onderhand eens gaan schijnen dan  kunnen mijn witte melkflessen beentjes eens onder handen worden genomen haha.

Jurk  – H&M
Laarzen – Supertrash
Horloge – Michael Kors
Zonnebril – Ray Ban
Armband – TOV
Ketting – Mi Moneda
Tas – Primark

6 thoughts on “Outfit Of The Day

Leave a Reply

