5 things I Like

                                           Schermafbeelding 2013-05-10 om 12.55.04SONY DSCSONY DSCSchermafbeelding 2012-08-21 om 20.08.41SONY DSCSONY DSCJa, jullie zien het goed, er is een nieuwe vaste rubriek op mystyleoffashion! Ik vind het leuk om eens per maand mijn persoonlijke favorieten met jullie te delen. Hier zijn mijn favorieten deze maand:

1. Twee weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij River Island en hoe kan het dan ook anders, met nude & pastelkleuren! Ik ben helemaal verliefd op deze items en vindt de applicatie op het jurkje geweldig. Helaas laat het weer het nog niet toe om het te dragen, wel leuk te dragen als ik een dansje ga wagen.

2. Detailfoto van het jurkje.

3. Mijn sequin clutch in combinatie met mijn favoriete sieraden. Mijn Mi Moneda ketting en ik zijn onafscheidelijk. Het maakt iedere outfit af en het geeft net even dat extra’s aan je kledingstuk. De clutch is van een oudere collectie van Zara maar op Ebay zijn er ook verschillende exemplaren te vinden.

4. Mijn nieuwe zomerschoenen van Mango. Deze wedges had ik al in Barcelona gezien en laten liggen onder het motto van ‘ik heb al zoveel gekocht’. 1,5 week geleden ontdekte ik op mango.com dat de nude wedges in de sale waren, sja toen kon ik mezelf niet inhouden 😉

5. Mijn nieuwe statement ketting van de New Look, ik heb hem van een vriendinnetje gekregen voor mijn verjaardag en  ik ben er helemaal verliefd op.

 

3 thoughts on “5 things I Like

Leave a Reply

