Mijn Musthaves

Afbeelding

Terwijl ik dit artikel aan het maken/schrijven ben moet ik eigenlijk aan school zitten, oeps! Altijd fijn die deadlines na een vakantie haha. Doordat ik voor mezelf de aankomende weken een shopverbod heb opgelegd [grrrrr blame it on de dure festivalkaartjes] kijk ik veel vaker op de online shops. Ik heb voor jullie mijn favoriete musthaves samengesteld, enne het fijne ervan is dat de items van betaalbare webshops komen ! Natuurlijk is het ook leuk om heerlijk weg te zwijmelen bij dure en de o zo mooie items, daar betrap ik mezelf regelmatig op haha. Mijn favoriet is het jurkje van de River Island en de prachtige statement ketting van Accessorize. Wat zijn jullie favorieten?

Van boven naar onder:

Jurk – River Island / Ketting – Accessorize / Ketting – Forever 21 / Short – Miss Selfridge / Heels – Zara / Tas – Accessorize / Jurk -Zara

12 thoughts on “Mijn Musthaves

  1. Wat een leuke wishlist, vooral de tas is mijn favoriet!
    En wat grappig dat je op Amfi zit, ik namelijk ook. Ben dan alleen een eerstejaars Design student. Heb wel moeite om het bloggen met school te combineren, lukt jou dat een beetje?

    Sam

    • Ja daar ben ik ook verliefd op! Staat ook zeker op mijn ‘wil ik hebben lijst’. Maargoed daar staat heel veel op haha.

      Hihi thnx Jos, hij is nog niet helemaal af maar het is een begin ;)!

      X

Leave a Reply

