Make a statement!

Afbeelding

Dé trend onder de accessoires is voor dit seizoen de statement pieces. Kettingen mogen weer gezien worden, niets is te gek. Ik ben zelf dan ook dol dit soort sieraden! Je vindt de statement sieraden in allerlei soorten, maten en kleuren. Een basic outfit krijgt in één keer een upgrade wanneer je een mooi stuk draagt. Speciaal voor jullie ben ik op zoek gegaan en heb mijn favorieten geselecteerd. Bijna alle sieraden komen van de Mango online shop, behalve de ketting linksboven [New Look]. Ik zou alles graag in mijn kast willen hebben haha. Wat zijn jullie favorieten uit de collage?

6 thoughts on “Make a statement!

Leave a Reply

