Eerste paar aankopen uit Barcelona

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingHierbij een paar nieuwe aankoopjes uit Barcelona. Ik werd op slag verliefd op deze prachtige nude pumps van de Mango [de Mango Touch lijn]. Al langere tijd zocht ik pumps die je ook overdag kan aantrekken en waar je nog redelijk stabiel op kan lopen ;)! Kan niet wachten om ze aan te trekken, maar dan moet er eerst wat gebeuren aan het weer. De gouden oorbellen en ketting komen van de H&M. Het andere paar oorbellen wat jullie zien heb ik van lieve vriendinnetjes gehad voor mijn verjaardag. Al een paar keer was ik de Mango Touch winkel [helaas hebben we deze in Nederland niet, maar je kan Mango Touch wel online bestellen] ingelopen en had de oorbellen telkens laten liggen omdat ik ze te duur vond. Zijn ze niet prachtig?

8 thoughts on “Eerste paar aankopen uit Barcelona

Leave a Reply

