Keep Your Head Up

Uindelijk na maanden zoeken (echt waar), heb ik HET hoedje gevonden waar ik al tijden naar op zoek was. Ik ben dan ook een groot fan van de combinatie zwart met een gouden chain <3. Op de foto zien jullie ook een stukje van mijn nieuwe winterjas, wat is het ieder jaar toch weer een drama om een mooie jas te vinden (of ligt dat nou aan mij?). Ik kies vaak voor een jas die er leuker uit ziet dan dat die daadwerkelijk warm zit, eigenwijs he 😉

Hoedje – Zara
Jas – Zara
One thought on “Keep Your Head Up

Leave a Reply

