Januari Favourites

Ik heb besloten om deze rubriek per maand te laten terugkomen! In deze collage laat ik ongeveer 7 favorieten zien die meestal (!) betaalbaar zijn en dromen mag natuurlijk ook altijd ;)! Ondanks dat de winter nog maar net begonnen is blijf ik addicted aan nude-kleuren. Het jasje van mango uit deze collage is toch echt een van mijn favorieten (helemaal Chanel!), vooral in combinatie met de oorbellen van My Jewellery. Ik heb al een aantal arty ringen van YSL maar deze vind ik ook fantastisch, de ringen zijn echt een statement en maken je outfit helemaal af! Wat zijn jouw favorieten uit de collage?

Follow my blog with Bloglovin

5 thoughts on “Januari Favourites

    • Thnx Daan, ik heb nog geen idee hoe je je hele blog verplaatst :(! Maar ik denk dat ik lekker met een schone lei ga beginnen omdat ik de afbeeldingen nu veel groter kan maken etc, als ik alles importeer zal het wel weer kleiner uitvallen etc. wahaha

Leave a Reply

