Peplum-trend

De peplum trend, zoals jullie al gemerkt hebben kunnen we niet meer om heen. Peplum is gespot op de catwalk bij onder andere Dries van Noten, Alexander McQueen en Celine. Peplum zorgt ervoor dat je heupen benadrukt worden en in eerste instantie had ik mijn bedenkingen daarbij, waarom zou ik juist mijn heupen willen accentueren? Ik heb de stap gewaagd in de H&M en ben deze top gaan passen, wauw! Ten eerste vind ik de kleurencombinatie van de top echt prachtig! De top sloot perfect op mijn lichaam aan en een peplum speelt dus met de proporties van je lichaam waardoor je taille juist kleiner lijkt, een winwin situatie dus ;-). Wat vinden jullie van de peplum trend?

One thought on “Peplum-trend

Leave a Reply

